۱۳۹۲ فروردین ۷, چهارشنبه

بشنوید ، تا یاد بگیرید..

گاهی اوقات باید به شاهکارها سلام کرد ....
این رو از صفحه ی آریان پیدا کردم...
اینم لینک جایی که گیرش آوردم 


و این هم جایی که باید دانلودش کنید...






     ANOTHER FACE IN A WINDOW
                      ANTIMATTER

                
They're all the same, assimilated
And here am I born of a lost cause
The underdog, an alien in drag, dying
So who's to say there's any shame in
being alone when the dogs are outside
In packs of ten, their muzzles removed, biting
I tried to save my inner sanctum
While all around were still playing with fire
The fact remains
I've never been moved to sell myself
I don't want to be another face in a window
Seeing life through a screen, bathed in a warm glow
Fade like so ...
              

چهره ی دیگری در آینه

آنها همه مثل هم هستند، شبیه سازی شده
و من اینجا به دلیلی نامشخص بدنیا آمده ام
توسَری ها، بیگانه ها لباس جنس مخالف به تنم می کنند، مرگ
پس چه کسی می گوید که شرم آور است
تنها بودن، وقتی سگ ها بیرون هستند
در بسته های ده تایی، بی صورت، گاز می گیرند
سعی کردم حریم (خلوتگاه) درونی ام را حفظ کنم
وقتی بیرون همه با آتش بازی می کردند
این حقیقت می ماند که
من هیچ گاه حرکتی نکردم تا خودم را بفروشم (یا حرف خودم را به کرسی بنشانم)
نمی خواهم چهره ای دیگر در یک آینه باشم
زندگی را روی پرده ای ببینم، غرق می شوم در چسبی گرم
و اینگونه محو می شوم

هیچ نظری موجود نیست: